nice dream
آرامش در رویا

http://dl.songsara.net/instrumental/Album/Richard%20Clayderman%20&%20James%20Last_Romantic%20Dreams/Front.jpg

 

آلبوم موسیقی بی کلامی این پست سانگ سرا متعلق به دو نفر از محبوب ترین نوازنده ها و آهنگساز معروف می باشند که حاصل تلاش مشترک ریچادرکلادرمن و جیمز لاست آلبومی تحت عنوان رویاهای رومانتیک یا همان Romantic Dreams شد که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار موسیقی شد و با موسیقی های زیبایی که با پیانو و ساز های دیگر خلق گردید این آلبوم را هم مانند سایر آلبوم های این آهنگسازان معرف یک آلبوم زیبا و شندنی شد که مورد استقبال طرفداران این سبک قرار گرفت.فضای به کار رفته در ترانه های این آلبوم همان گونه که از اسم آلبوم (رویاهای رومانتیک)پیداست ریتم ملایم و آرامش بخشی دارند که با گوشی سپردن به آن رویاهایی زیبا و آرامش بخش فرو خواهید رفت.



ادامه مطلب ...

 

اعداد در داخل مغز انسان مشاهده شد

 

در یك پژوهش جدید دانشمند‌ان توانستند اعداد و ارقام را در درون مغز انسان‌ها ببینند.



ادامه مطلب ...

 

نمره بد

 

 

پژوهشگران آمریکایی در تحقیقات گسترده ای بر روی نوجوانان دریافتند که گرفتن نمره های بد در مدرسه به دلیل یک نقص ژنتیکی در DNA است.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:از روابط جنسی خود لذت ببرید , :: 14:23 ::  نويسنده : mehran

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زندگی جنسی خود لذت نمیرید؟ بهتر است بدانید که رابطه جنسی برای حدود 60 درصد از زنان عامل فشار و استرس است اما شاید اگر توصیه های که در ادامه آمده است را دنبال کنید بتوانید احساس بهتری داشته باشید، شادتر شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید....




ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 14:12 ::  نويسنده : mehran

انسانهایی که شبهای مهتابی تحت تاثیر نور مهتاب در زمان کامل شدن قرص ماه تغییر شکل میدن و تبدیل به موجودی نیمه انسان و نیمه گرگ میشن، طبق افسانه ها این انسانها که اغلب توسط گرک نمای دیگری زخمی و یا گزیده شدند تا زمان مرگشان اسیر این نفرین یا تلسم شی
 




ادامه مطلب ...
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:هوش عاطفی (EQ) چیست؟ , :: 14:3 ::  نويسنده : mehran

برای سال های متمادی تصور بر این بود که IQ ( ضریب هوشی ) نماینده میزان موفقیت افراد است. در مدارس معیار اهدای جوایز به دانش آموزان تست هوش بود و حتی بعضی از شرکت ها برای پاداش از تست هوش استفاده می‌کردند. در دهه اخیر محققان در یافتند که IQ تنها شاخص ارزیابی موفقیت یک فرد نیست. آن ها در حال حاضر مشغول تحقیق درباره EQ ( هوش عاطفی ) هستند.



ادامه مطلب ...

 

http://dl.songsara.net/instrumental/Album%20III/Shardad%20Rohani_Encore%20On%20Ivory/Cover.JPG

 

شهرداد روحانی در خانواده‌ای اهل موسیقی بزرگ شد، آنقدر بزرگ که نامش جهانی شد. شهداد روحانی پس از تحصیلات در وین برای ادامه تحصیل به دانشگاه یو سی ال ‌ای رفت و در رشته رهبری ارکستر و آهنگسازی فیلم به ادامه تحصیل پرداخت.اگر با سانگ سرا همرا بوده باشید آلبومBeauty Of Love را قبلا در سایت برای شما علاقمندان برای دانلود قرار داده بود که مورد استقبال خیلی ها مواجه شد.سانگ سرا اینبار آلبوم دیگری ازاین آهنگساز با نام Encore On Ivory تهیه و آماده کرده است که فضای این آلبوم فوق العاده احساسی و آرامش بخش می باشد که ساز اصلی به کار رفته در آن پیانو می باشد.علاقمندان به موسیقی بی کلام و ساز پیانو پیشنهاد میکنم حتما این آلبوم را دریافت کنید و با سانگ سرا همراه باشید با بهترین های موسیقی بی کلام آرامش بخش.در ادامه هم میتوانید بیوگرافی شهرداد روحانی را مشاهده و مطالعه کنید.



ادامه مطلب ...

http://dl.songsara.net/dlmusic/Pictures/Mohsen%20Yeganeh%20-%20Kheyli%20Delam%20Azat%20Pore.jpg

آهنگ خیلی دلم ازت پره با صدی محسن یگانه منتشر شد.ترانه و کار تنظیم و آهنگ سازی را خود محسن یگانه انجام داده است.در ضمن

سایت رسمی محسن یگانه با آدرس Www.Mohsen-Yeganeh.Com افتتاح شده است برای ارتباط مستقیم با محسن یگانه میتوانید از سایت رسمی وی استفاده کنید



ادامه مطلب ...

کنسرت یانی در قلعه ال مارو واقع در پرتور ریکو است دسامبر ۲۰۱۱

 



ادامه مطلب ...

http://dl.songsara.net/dlmusic/Pictures/Farzad%20Farzin%20-%20Ye%20Zan.jpg

 

آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی فرزاد فرزین با نام شلیک که به تازگی در بازار موسیقی پاپ منتشر شده که این آلبوم مورد استقبال خیلی ها قرار گرفت به طوری که جزو یکی از پرصدا ترین آلبوم های آخر سال لقب گرفت. فرزاد فرزین این خواننده جوان و پرطرفدار کشورمان نما آهنگی را به نام ” یه زن ” با کارگردانی خود و تدوین کیوان ملک مطیعی را در اینترنت منتشر کرده، ترانه‌های این کار را حامد رجبی و مسعود محمدی سروده‌اند و تنظیم و ملودی‌اش بر عهده عباس لطیفی فرزین بوده است.در ادامه میتوانید این ویدئو کلیپ رو با کیفیت مناسب از سانگ سرا با لینک مستقیم دریافت کنید. امیداوریم و آرزو می‌کنیم روزی فرا برسه که رسانه‌های فراگیر داخل کشور توانایی پخش چنین کلیپ‌هایی را برای مردمانمان داشته باشند.



ادامه مطلب ...

ویدیو آهنگ بسیار زیبای استکاتوی هورا اثرaş Dinicu Grigor

 


 



ادامه مطلب ...
جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : mehran

آهنگ بیکلام بسیار زیبای سفر

 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 25 فروردين 1391برچسب: 10 حقيقت عجيب درباره مغز, :: 15:25 ::  نويسنده : mehran

10 حقيقت عجيب درباره مغز

 


شبکه بي بي سي به تازگي در برنامه «درون بدن انسان» بر روي مغز تمرکز کرده و حقايق شگفت انگيزي را درباره اين اندام پيچيده بدن انسان عنواع کرده است.



ادامه مطلب ...

 

 

6 دلیل برای اینکه حتما شکلات بخورید!

گنجینه ای غنی از فواید است ! گاز گرفتن حتی یک تکه ی کوچک شکلات سیاه پر از مواد معدنی مانند منیزیم ، فسفر و همینطور پتاسیم ، آهن، زینک و ویتامین های دیگر از جمله گروه B می باشد....



ادامه مطلب ...

 

پژوهشگران ترکیبی به نام اسکوالاماین را در بدن کوسه کشف کرده‌اند که با درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها، از تب‌استخوان‌شکن و تب زرد گرفته تا هپاتیت، انقلابی در درمان بیماری‌های ویروسی ایجاد می‌کند.



ادامه مطلب ...

تاثیر مثبت پر بودن مثانه بر تصمیم گیری!

 

پژوهشگران دانشگاه هلندی «تونت» می گویند نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد افراد با مثانه پر، بهتر می‌توانند تصمیم‌ بگیرند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم توی این وبلاگ اطلاعات و.............آرامش کافی(از آهنگ ها) به دست بیارین. در ضمن نظر یادتون نره :)
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 2526
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

Alternative content